torsdag den 4. juni 2009

Følsomhed

Jeg har været i klub igen ( har også haft andre oplevelser, men ikke så spændende at jeg har fundet tiden til at skrive om dem). Det blev til en lang session med en lang række oplevelser, men jeg vil her nøjes med at fortælle om en enkelt.

Jeg havde godt bemærket, at hun havde skrevet sig på gæstelisten, og da vi havde leget sammen før, vidste jeg allerede før hendes ankomst at det kunne være et potentielt godt emne til leg.

I løbet af den tid jeg havde været i klubben havde jeg været med i flere lege, men lad os bare betragte dem som opvarmning til denne.

Hun trådte ind i klubben og straks var der kontakt, så efter et bad spurgte hun, om jeg ikke skulle med rundt og se om der skete noget. Den var jeg naturligvis med på, man er jo ikke dum ;-)

Der skete ikke meget, så vi måtte jo selv sætte gang i den og da ingen af os havde præferencer for åbent eller lukket rum fandt vi hurtigt en legeplads.

Vi nåede knap nok at komme på plads før hun gav sig til at kæle for mine brystvorter og bide i dem. Jeg syntes jo jeg måtte gøre gengæld og fandt derfor snart vej til hendes bryster. Det kunne hun åbenbart lide, for hun nærmest stoppede det ene bryst ned i halsen på mig og der skulle åbenbart bare tages fat. Jeg suttede og slikkede og bed det bedste jeg har lært og det varede ikke længe før hun klynkede og pressede sit underliv mod mit ene ben. Så fandt min hånd derned og jeg havde ikke meget andet end ført en finger op før hun kom i en gevaldig sprøjteorgasme. Jeg fortsatte med at bide og sutte i hendes bryster og hun kom i en række orgasmer, før min arm/hånd syrede til, så vi måtte ændre stilling :D

Vi fandt snart en ny stilling men stadig så jeg havde fokus på hendes bryster for det var hun slet ikke færdig med. Det varede indtil hun førte sin hånd op til min mund, og stak en finger ind. Jeg begyndte at sutte og bide blidt i den og det var åbenbart et andet sted hun var ekstremt følsom. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg holdt fast i hendes hånd og suttede på fingeren, bed i den og kørte den ind og ud af munden som når kvinder sutter pik. Hun pressede sit underliv mod mit lår og klynkede og prøvede at trække sin finger ud, men jeg holdt fast og og snart kunne jeg mærkede safterne fra endnu en sprøjteorgasme løbe ned over mit lår. Helt vildt! Hvordan kan en kvinde sprøjte blot ved lidt klitorisstimulering og så stimulering af en finger?

Jeg fortsatte med at sutte og slikke og begyndte at slå hende i røven med den frie hånd. Snart klynkede og skreg hun højt igen og et utal af orgasmer rullede gennem hende.

Hun blev vendt rundt på ryggen og vi sluttede det hele med at jeg slikkede hende mens jeg fingerkneppede hende endnu engang, så jeg fik safterne fra hendes sprøjteorgasmer i hovedet. Der er altså noget frækt over at slikke en kvinde mens hun sprøjter så man rigtig kan smage hende, for det smager helt anderledes end hvis man blot slikker uden sprøjt.

Det var mens vi lå der, at jeg opdagede vores lille seance havde tiltrukket en hob af mænd, men heldigvis holdt de alle fingrene for sig selv. Hvis de troede de skulle være med, blev de skuffet for vi nussede blot lidt færdig og så måtte vi gøre rent efter os og begge en tur i bad. Men så var der også gået 3 kvarter!

2 kommentarer:

Dronningen sagde ...

Min erfaring er at "en kvinde" sprøjter" når det slår store gnister mellem hendes øre ....

Anonym sagde ...

Skøn fortælling om en vidunderlig oplevelse. Tillykke med den - og tak, fordi du deler!