torsdag den 18. februar 2010

Shemale

Ved godt det er længe siden jeg har skrevet et indlæg, så jeg har formentlig tabt en del læsere (hvor mange mon der var?), men omstændighederne har bare ikke givet plads til de store udskejelser og når jeg endelig har oplevet noget har jeg ikke lige haft tiden eller været "in the mood" til at skrive. For det skal man faktisk også være for at kunne skrive på en bare nogenlunde interessant måde.


Men jeg har altså været i klub igen og hvilken returneren!


Der skete ikke rigtig noget i klubben, en af de dage hvor man næsten allerede ærgrer sig over man spildte tid på at komme forbi. Men så pludselig dukker hun op, hende jeg fortalte om tidligere. En lækker langbenet sorthåret shemale. Hun provokerer alt og alle i klubben og lægger ikke skjul på hvad hun vil. Da vi jo ikek var mange, tog det ikke lang tid før hun også sendte smægtende øjekast til mig, og begyndte at danse sensuelt foran mig og trække op i den korte nederdel så man kunne se hendes g-strengtrusser. Hun lokkede mig med ind i et rum og jeg havde allerede der besluttet mig for at i dag ville jeg gå hele vejen.

Hun begyndte at sutte mig, selv om det vel ikke var nødvendigt for jeg var allerede rigeligt tændt. Men det varede ikke længe før hun vendte sig om, trak trusserne ned og nederdelen op og lagde an til jeg skulle tage hende analt. Så det var på med kondomet og så kneppede jeg hende ellers langsomt og længe.

Der er altså noget særligt ved at kneppe analt, også en shemale, eller måske især en shemale?

Ingen kommentarer: