fredag den 12. november 2010

Opfølgning på det kinky

Jeg må hellere komme med en lidt mere detaljeret opfølgning på det kinky.

Havde en aftale med en kvinde, jeg ikke havde mødt før. Hun forstod så sandelig at læse signaler og omsætte mine ord til handling.

Jeg kan godt lide at der bliver taget godt fat i mine brystvorter. Lige når man kommer er det ekstrmt dejligt og kan øge nydelsen med faktor 10, men også inden mankommer kan det være dejligt. Så da hun først opfangede det, gik der ikke længe før jeg havde en klemme i hver brystvorte. Så kom en lille batteridrevet dildo frem og så fik jeg ellers suttet pik til den store guldmedalje, mend en klemme i hver brystvorte og mens dildoen kørte rundt både på mellemkødet men også dejlig tæt på anus *SF* Må indrømme det er længe siden jeg senest har nydt en udløsning SÅ meget!

Hun blev naturligvis heller ikke snydt og i første omgang kom hun op til flere gange og da hun var af den sprøjtende type var der snart ganske vådt omkring os, men heldigvis var vi forberedt ;-)

Vi (især jeg) måtte have en pause, og i anden omgang fandt vi et andet rum hvor der var lidt mere fri adgang for andre deltagere. Det resulterede i hun sprøjtede igen og igen og igen, mens hun først suttede en til udløsning og derefter spillede en anden. En dejlig oplevelse.

Jeg selv havde lidt svært ved at tænde igen (hun var ikke helt min type?), men det skulel jo ikek gå ud over hende. For mig er det lige så stor en fornøjelse at se andre komme.

Så var det hun på vejen ud, sådan i en sidebemærkning, fortalte hun var præst!

Jeg var alligevel ikke helt færdig og jeg fandt et andet sted i håb om der måske dukkede lidt op. Til mit hled dukkede der da også en velkendt shemale op, som genkendte mig, og snart lå jeg og kneppede hende/ham til den store guldmedalje.

Synes stadig det er lidt kinky først at kneppe en præst i den ene klub for derefter at kneppe en shemale i en anden klub - den bliver svær at slå...

Ingen kommentarer: