onsdag den 2. juli 2008

En tur på stranden

Jeg var et smut på stranden i går efter arbejde. Er der nogle gange når vejret er til det. Har håndklæde med, men ikke altid jeg lægger mig og nyder solen. Indrømmet - jeg kan også nogle gange være "kratlusker".

Stranden er en kendt nudiststrand (er man interesseret i den slags kan henvises til http://www.strandguide.dk/), så jeg ved som regel hvad der kan vente mig. Men denne dag blev jeg dog overrasket. Længst ude lå et par og hyggede sig. De havde inviteret en ekstra fyr med, mens 6 andre fyre sad rundt om og ivrigt fulgte med i hvad der skete. En enkelt spillede pik åbenlyst, mens andre bare sad og legede med sig selv.

Jeg satte mig selv og nød synet (ja, jeg er erklæret voyeur) og hvad der foregik.

Først må jeg lige sige at det er utroligt som mændene ikke kunne fatte at der på trods af hvad der foregik, så var der en grænse for hvor tæt man må gå. Det samme har jeg oplevet i klubber men herom senere måske i et andet indlæg.

Manden lå ovenpå kvinden, mens hun suttede den ekstra fyr. Hun stønnede højlydt og ingen tvivl om at begge mænd nød det. Manden var helt klart bifil, for han hjalp ind imellem kvinden med at sutte den ekstra pik, men det var svært at afgøre hvor tæt på den ekstra fyr ville gå. Han havde ikke noget imod to tunger om sin pik, men tydeligt at se at han ikke ville gå alt for langt selv om manden lagde op til mere end bare at slikke ham. Han hviskede i hans øre, nappede i hans brystvorter, kyssede ham på halsen og så videre. Men det virkede som om der var en grænse for den ekstra fyr. Han ville ikke have manden for tæt på, men ville dog gerne være med i legen.

Meget interessant at følge det spil....

Ingen kommentarer: