fredag den 18. juli 2008

Boost

At være i klub kan starte og slutte på mange måder. Og det der kommer imellem kan også være meget forskelligt. Og man oplever nogen gange så meget at man ikke ved hvor man skal starte og slutte når man vil prøve at genfortælle. Men jeg vil prøve at tage det sådan nogenlunde i kronologisk rækkefølge.

Jeg har altså været i klub igen. Jeg synes ikke jeg kom meget efter åbningstid, men der var allerede godt gang i den. En kvinde lå bl.a. på en bænk og tog bare alt hvad der kom. Der stod bogstavelig talt en kødrand af mænd rundt om hende klar til at give hende det hun var kommet for - PIK! Både i det ene og andet hul. Det var lige lovlig hård kost til mig at starte på, jeg kan godt lide at "varme" lidt op, så jeg vendte tilbage til baren. Der var nu ankommet en anden kvinde som jeg lurede lidt på. Hun snakkede med værtinden og et par andre gæster hun åbenbart kendte. Kastede en enkelt bemærkning i min retning og jeg svarede høfligt. Vi udvekslede et par bemærkninger mere, men uden at det på nogen måde havde seksuelle undertoner.

Hun forsvandt fra baren og kort efter tænkte jeg, at jeg hellere måtte se hvor hun forsvandt hen *GF*. Jeg fandt hende liggende på en madras i et meget lille rum, faktisk var der kun lige plads til at gå ind og så fyldte madrassen resten af rummet. Hun lå og så film på fjernsynet og jeg spurgte om jeg måtte se med. Naturligvis måtte jeg det. Vi nåede at snakke i maks! 30 sekunder og så startede spillet. Vi vidste jo begge hvad vi var kommet for og jeg kunne uden blussel straks begynde at kæle forsigtigt for hende og se hvordan hun reagerede. Der var positiv kontakt, og snart lå vi mere intimt. Som det er i en klub, kom der naturligvis straks andre mænd og kiggede og hun gav tegn til en anden mand at han måtte deltage og snart var vi to til at betjene hende.

Hun nød virkelig betjeningen - og vi nød at betjene. Snart skulle der gummi på og hvad sker der? Det sprænger! Nyt gummi findes og hvad sker der? Det sidder så stramt at begejstringen mistes. Heldigvis findes der råd for den slags og andre flinke mænd (I nogle klubber er der altså bare en fællesskabsfølelse blandt NOGLE af mændene, også selv om man ikke kender dem) så i løbet af nul komma fem er der fremskaffet et gummi i str. XL. Hun vil ride mig, og det må hun naturligvis gerne. Så jeg lå der, med hende ridende mig og samtidig suttede hun pik på den anden deltager. Første gang jeg har ligget på ryggen, er blevet redet og har kunnet kigge lige op på en anden mand der blev suttet af den samme kvinde. Fed fornemmelse!

Snart var den del slut og hun ville prøve mere, så nu var det den anden fyrs tur til at trænge op i hende, mens jeg dels lå og kælede for hende og dels måtte lægge pik til hendes villige mund. Men hvilken mand gør ikke gerne det?

Snart skulle vi igen prøve nyt og så fik hun fingre. Jeg fingerkneppede hende, den anden fyr måtte denne gang lægge pik til hendes mund og så gik det ellers der ud af. Hun lå IKKE stille og pludselig kom hun også i en sprøjteorgasme, mens hun - måske nok uden den tanke - med sin højlydte skrigen fortalte resten af klubben at nu kom hun altså. Fingerknepperiet fortsatte og hun fortsatte med at komme, i en serie af orgasmer eller én lang orgasme, svært at sige. Pludselig fik hun nok og gjorde tegn til at vis kulle stoppe. Vi stoppede - og hun skreg, stønnede og vred sig samtidig og fjernede alle fremmede legemsdele fra sin krop. Hun kunne åbenbart ikke lide berøringer når de sidste krampetrækninger gik igennem hende.

Vi småsludrede kort bagefter og vendte tilbage til baren. Og her er det så at overskriften kommer ind. Højlydt proklamerer hun at vi to gange måtte skifte gummi. Første gang fordi det sprang og anden gang fordi det var så stramt at begejstringen ikke kunne holdes! Kort efter fortalte hun så, lige så højlydt, at det var første gang i 4 måneder hun havde fået sprøjteorgasme. Selvtilliden er helt i top!

Der skete mere i klubben senere, men det tager vi nok en anden dag. Lige nu soler jeg mig bare i de to kommentarer.

Ingen kommentarer: