mandag den 11. august 2008

Respekt i klubber

Jeg lovede tidligere at jeg ville komme med et indlæg om opførsel i klubber og det er vist på tide nu, hvor jeg er inde i en periode hvor der ikke er så meget at fortælle om.

I klubber er det jo sådan at man skal inviteres til at være med i legen. Man kan kigge alt det man lyster, men deltagelse kræver en invitation.

Nogle gange er det slet ikke noget problem. Et gangbang hvor en kvinde bare inviterer mænd til at være med så meget de orker giver sig selv, mens det andre gange er et par som leger og som under legen inviterer flere med i legen.

Mine oplevelser er personlige og jeg er mand, så naturligvis vil jeg se det fra den mandlige vinkel. Men det er altså også mænd jeg vil tale om, for jeg har endnu aldrig oplevet en kvinde der er gået for tæt på uden at være inviteret med i legen.

Jeg har nu mindst 3 gange i klubber (plus den gang på stranden, der er omtalt i et tidligere indlæg) oplevet at mænd ikke forstår grænser. Hvorfor skal de "pille" når de ikke har fået lov eller er inviteret? Man kan i mange tilfælde gå MEGET tæt på akten, men det er da ikke det samme som at man bare er inviteret. Man skal nok opdage når en kvinde er interesseret i en ekstra mand. Heldigvis er det kun en enkelt gang jeg selv har været den forurettede - eller rettere hende jeg hyggede med ;-)

Et andet problem jeg har oplevet i klubber er manglende respekt omkring brug af gummi. Jeg har oplevet det problem 3 gange og jeg er ked af at sige det, men det har i alle 3 tilfælde været nydanskere, der ikke havde respekten. Heldigvis er det blevet stoppet, fordi kvinden havde en eller flere andre opmærksomme mænd omkring sig, men den ene gang var undskyldningen da bare så dårlig som den overhovedet kunne være. Der var ikke noget gummi i nærheden. Måske han skulle have tænkt på det før han fulgte efter kvinden ind i saunaen? De andre var bare nogel idioter og håbede på at ingen opdagede hvad de lavede.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

det er egentligt ikke en kommentar til dette indlæg, blot en tilkendegivelse af at der er flere læsere, nååååå ja du skriver godt
Knus aida71

Vitus sagde ...

tak aida71 :-)