fredag den 15. august 2008

AV!

Ja, jeg har været i klub igen, men denne gang er det ikke mine egne fornøjelser jeg vil fortælle om (de var nemlig bare gennemsnitlige, hvis man da kan sige det om to BJ’s og at fingerkneppe en kvinde bagfra, mens hun sutter pik på kæresten).

Nej, denne dag var der to mænd i klubben, som bare fik mange tæsk! Ja, ja, jeg ved godt at M’er selv har valgt det og at de måske ikke betragter det som tæsk, som vi andre gør det, men hvor var jeg glad for det ikke var mig der lagde krop til.

Den første (som slap billigst) stod bundet og blindfolded og så fik han ellers smæk med forskellige redskaber. Han var rød som en kogt reje på bagsiden af lår, ryg og røv og jeg er glad for jeg ikke skulle sidde ned som ham dagen efter! Samtidig havde han et par små lodder bundet i kuglerne for ligesom at sikre sig han kunne huske, han havde dem ;-)

Den anden stod også bundet. Jeg fulgte jo ikke med konstant (fx oplevede jeg ikke om nogen af dem overhovedet kom), så måske har jeg misset noget, men jeg nåede da at se at han til en start havde klemmer sat fast overalt på pik og kugler. Senere var de væk, men kun for at det, efter min mening, skulle blive værre. Inden da fik han dog lige en lædermaske på, så han ikke kunne se noget (og næsten heller ikke tale, men det gik kun ud over ham selv, når den kvindelige master ikke kunne høre hvad han sagde!). Så gik det ellers over stok og sten. Et par ikke bare klemmer, men deciderede såkaldte krokodillenæb, hvor der var takker i næbbet, i hver brystvorte (bare tanken gør mig ondt). Klask med mange forskelligartede typer piske og ikke mindst der hvor det gjorde allermest ondt på mig, og andre som var til stede kunne man se, blev der før den endelige finale sat et par elektroder på kuglerne og så blev der ellers uddelt små stød. Først 500 millivolt og da det ikke var nok blev der skruet lidt op :-)

Den endelige finale var at han ikke synes han havde fået nok, så han bad faktisk om mere! Derfor blev han sluttelig tildelt 50 i den bare med pisken og han talte selv. (U)heldigvis for ham gik der lidt kludder i det da han nåede 43 og masterinden ikke kunne høre hvad han talte. Så hun synes det var bedre at de startede fra 40 igen. Hun svedte allerede på dette tidspunkt og det blev ikke mindre under de sidste 10 slag, hvor der VIRKELIG blev slået igennem.

AV! siger jeg bare…..

PS. Læs dette som mine oplevelser. Jeg kan slet ikke komme ind bag de følelsesmæssige sider hos folk der dyrker den slags, men jeg ved at grænserne rykker sig efterhånden og jeg genfortæller blot det jeg ser.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

SMiler, nej det er der ikke mange der kan, men for en "sub" er det bare skønt, jeg kan godt se det fra dit synspunkt af
knus aida71

Vitus sagde ...

aida
Jeg ved ikke om jeg nogensinde lærer at forstå det, men alligevel synes jeg man bliver klogere for hver oplevelse. Men man kan tilsyneladende også overraskes for hver gang.