torsdag den 21. august 2008

Det kildrer

”Det kildrer”

”På den gode måde?”

”Ja”

”Så fortsætter jeg”

Det gjorde jeg så, og så var det hun græd.

Ja, det lyder underligt, så jeg må hellere fortælle historien fra start.

Egentlig skulle vi bare mødes for at hun skulle have en krammer. Det er en lang historie som man måske kan stykke sammen andetsteds, men i denne sammenhæng er det ligegyldigt. Så var det at hun dagen før fortalte at hun var godt og grundigt liderlig, for det var 4 uger siden hun havde fået pik. Hun havde leget flere gange i den periode, men det var kun med uddeling af BJ’s (som er hendes klare favorit), og nu trængte hun til selv at komme for alvor.

Vi havde en aftale om at jeg skulle komme forbi og udele den krammer og et kys - uden at drille. Hun elsker at kysse og jeg ved det tænder hende for vildt når hun skal tigge om dem, men jeg havde lovet at det denne gang skulle være uden dril, og jeg holder hvad jeg lover.

Jeg trådte ind af døren og måtte ligefrem bede om at få lov at lægge jakken, men knap havde jeg smidt den før vi krammede og kyssede. Hendes tunge søgte begærligt ind i min mund og hun trak mig snart over mod sin seng. Hende nederst og mig øverst, men det gav mig også bedre mulighed for at bestemme ;-)

Vi kyssede og jeg begyndte snart at lade mine hænder gå på opdagelse. Op under blusen, finde hendes bryster og så nulre vorterne. Hun klynkede på den gode måde. Hun vred og vendte sig, ømmede sig men stadig på den gode måde. Min ene hånd fandt hendes håndled og greb fat. Hun gjorde modstand, hun hader ikke at være den bestemmende, men jeg holdt fast. Holdet hendes arme over hendes hoved og så lod jeg den anden hånd glide ned over maven og ned til skridtet. Hun havde kun tynde satinbukser på og snart havde jeg et par fingre presset op i hende. Hun klynkede og vred og vendte sig. Jeg nappede i hendes brystvorter og hun ømmede sig, men stadig på den gode måde. Hun elsker når det gør lidt ondt…

Hun pressede sit underliv mod min hånd og blev mere krævende. Jeg kunne mærke, at hun var mere liderlig end hun måske selv ville være ved og jeg trak/flåede bukserne af hende, så hendes skød var blottet. Jeg kunne se hvordan safterne allerede flød ud af hende for der sad ”tråde” af liderlighed mellem skamlæber og lår.

Jeg førte hurtigt og uden problemer et par fingre op i hende og begyndte at fingerkneppe hende det bedste jeg har lært. Der gik mellem 10 og 15 sekunder før hun lå og skreg højlydt, så alle naboer ikke har været i tvivl om hvad hun lavede. Jeg fortsatte uanfægtet af hendes skrigeri, og hun vred og vendte sig, klynkede, skreg, vred sig igen og skreg igen. ”Stop”, sagde hun. Men jeg fortsatte. Jeg havde kontrollen og jeg bestemte hvad der skulle ske. Hun kom flere gange eller i én lang orgasme. Jeg ved det endnu ikke og finder nok heller aldrig ud af det. Det er også lige meget.

Jeg holdt en kort pause, hvor hun bare klynkede blidt og hoppede lidt rundt i sengen. Min anden hånd fandt hendes bryster, mens jeg stadig havde et par fingre oppe i hende. Jeg kneb i vorterne, og hun sagde ”Av”. ”Skal jeg stoppe?”. ”Nej, fortsæt”, var svaret.

Mens jeg legede med hendes bryster, begyndte mine fingre igen at køre ind og ud.

”Det kildrer”, sagde hun.

”På den gode måde?”, spurgte jeg.

”Ja”, var svaret.

”Så fortsætter jeg”

Det gjorde jeg så. Jeg satte tempoet op, hurtigere og hurtigere kørte mine fingre ind og ud af hende. Hun skiftevis skreg højlydt og klynkede, skreg igen, og så var det hun græd. Oplevelsen var så voldsom at hun begyndte at græde. Kun ganske lidt, men nok til at der kom tårer i øjnene og hun måtte tørre dem. Så vidste jeg at grænsen var ved at være nået.

Jeg holdt pause, lod hende komme til sig selv, men beholdt et par fingre oppe i hende til en start. Langsomt trak jeg dem ud, men jeg kunne se og mærke at hun var utrolig følsom lige der og jeg måtte være forsigtig.

Vi krammede og kyssede lidt og hun fik mulighed for at komme til sig selv. Men snart kunne jeg ikke lade hende være alligevel. Mine fingre fandt igen ned, hun gjorde modstand, men snart havde jeg igen et par fingre oppe i hende. Hun bad mig gøre det langsomt denne gang, og jeg gjorde som hun sagde. Mens mine fingre langsomt kørte ind og ud af hende fandt hendes ene hånd hendes klit og hun legede med selv. Jeg fortsatte med at køre langsomt ind og ud og hun klynkede pludselig højere. ”Nu kommer jeg”, lød det. Og i det hun kom og skreg som en besat satte jeg tempoet op til noget af det hurtigste jeg kunne og mine fingre nærmest hamrede ind og ud af hende. ”NEJ! NEJ! STOP!” lød det. Og denne gang kunne jeg mærke at NU havde hun fået nok. Så jeg stoppede op, men beholdt fingrene oppe i hende, for jeg kunne godt mærke at hun var yderst følsom på det tidspunkt.

Efter et stykke tid trak jeg forsigtigt mine fingre ud, mens hun klynkede. Hun bad mig komme op til hende og jeg lagde mig ved siden af hende mens vi krammede og kyssede. Hun spurgte om jeg ikke skulle have noget ud af det, men fornøjelsen var helt på min side, og jeg trak derfor bare jakken på, smilede til hende og sagde: ”Jeg finder selv ud”.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

dejligt når man kan det at give helt uden egoisme, uhm misundelig på hende, abselut ikke, om jeg må lyve nej da *SF*
knus aida71

Augusta sagde ...

Det var en dejlig - og grænseoverskridende - oplevelse. Jeg kunne næsten ikke stoppe med at græde igen. Gad vide hvorfor. Tak, Vitus.

Vitus sagde ...

-> aida
Tro mig, det er en fornøjelse at se en kvinde nyde tingene på den måde *SF*

-> singlen
Fornøjelsen var på min side :-)

Anonym sagde ...

Kære vitus
Ok så er det lige jeg som kronisk underernæret spekulere på hvor finder jeg så lige ham henne, dem jeg finder har s.. kun sig selv i mente
knus aida71

Vitus sagde ...

aida,

du følger jo selv med hos singlen, så du ved hun også har mange uheldige oplevelser. Og spørg hende selv - hun mener vist nok det tog 4 år, før det rigtig tog fart og hun fandt ud af hvad jeg også kan give hende *SF*

Anonym sagde ...

vitus

Ja den bad jeg selv om, men så længe har jeg altså ikke fulgt med
knus aida71

Augusta sagde ...

Og ja, Vitus. Jeg anede ikke hvad jeg gik glip af. Og dog. Det motel spøger stadig et sted i erindringen. ;-)

aida:
Jeg ved ikke hvordan man lærer at spotte de gode mænd, men jeg har dog lært én ting: at holde fast ved dem, der er gode. Man skal ikke smide guld på gaden. ;-)

Vitus sagde ...

single,

nævn ikke det motel ;-)