onsdag den 20. august 2008

Æresgæld

Jeg havde en løs aftale i en klub. Vi havde pjattet lidt om at jeg ”skyldte” og det måtte jeg jo hellere se at få rettet op på. Sexgæld er vel som spillegæld? Altså æresgæld.

Hun var da også allerede i klubben da jeg ankom og havde vist været der et stykke tid, for hun nåede da at fortælle hun fik klager over hun tømte klubben. Altså først tømte hun mændene og så forlod de klubben – på den måde tømte hun klubben…

Jeg skulle lige rundt og se hvad der skete og mens jeg var det greb hun fat i en anden fyr og ind i et rum. Selv om vi havde en aftale glemte jeg ikke en af klubbens skrevne og uskrevne love – ikke blande sig uden at være inviteret! Der gik da heldigvis heller ikke lang tid før jeg fik en invitation. Hun suttede pik på fyren og så ville hun gerne at jeg legede med hende. Hun var tændt og klar med det samme. Dejlig nemt at komme til som hun lå der og vrikkede med røven og gjorde sig til. Jeg kælede for hende og hun stønnede højlydt med en pik i munden og blev mere og mere våd. Hun vendte sig om – hun ville lige smage på mig også. Så hviskede hun, at hun snart ville mærke mig og det lod jeg mig naturligvis ikke sige to gange. Rundt med hende og i gang med pikken igen, og så ellers op i hende bagfra. Det var en ren nydelse – både at trænge ind og høre hendes nydelyde over at mærke mig. Jeg kneppede hende langsomt, men måtte snart sætte tempoet op og til sidst måtte jeg naturligvis overgive mig og aflevere ladningen.

Men hun var langt fra færdig, så efter en kort pause, måtte fingrene i gang igen. Først én finger og så én til. De kørte hurtigere og hurtigere ind og ud men slev om hun uden tvivl nød det, kom hun jo ikke. Så var det hun hviskede; ”Du kan ikke flække mig”. Den slags provokationer skal man ikke give mig, så vil jeg gøre alt for at overraske folk. Så bearbejdningen fortsatte, tungen blev taget i brug endnu en gang, en finger på klitten og pludselig var den der. Hun trak sig sammen i kramper, vred og vendte sig, alt var vådt og til sidst måtte jeg stoppe, da hun havde nået det punkt hvor enhver bevægelse mere kilder end den pirrer. Hun sank sammen på ryggen, mens hun pustende sagde; ”Jeg troede ikke jeg skulle komme i dag”. Ser ingen grund til at det hun sagde ikke passede, så endnu et pust til selvtilliden.

Ud og puste ud og få vejret igen.

Men der gik ikke længe før hun tog fat i mig, slæbte mig ind i et privat rum, lukkede døren med bemærkningen; ”Jeg har ikke lyst til de andres selskab”. Jeg sagde med det samme at det var for tidligt, men på forbavsende kort tid lykkedes det hende at få mig op at stå. Jeg bad hende vende sig om og så var der ellers adgang til både det ene og andet hul. Dejligt at ligge på ryggen med en kvindemund der omslutter din pik, et par fingre oppe i hende og snart også med en finger i det andet hul. Den gled op uden besvær og uden protester – tværtimod. Snart lå jeg og fingerkneppede hende i det bageste hul, legede med et par andre fingre i fissen og kunne så ligge og kigge på hun suttede pik på mig i spejlene i loftet. Fedt! En oplevelse der en dag skal gentages *SF*

Den varme oplevelse krævede et nyt bad, før hun skulle videre ud i verden. Og jeg mente nu også jeg var kommet af med noget af min æresgæld. ;-)

I mellemtiden var der kommet et par som jeg havde mødt før dog uden at lege med dem. De forsvandt ind i et rum, med et par andre mænd efter sig og jeg tænkte at jeg hellere måtte følge med og se hvad der skulle ske. Da jeg nåede frem var det kun manden der var i gang med hende, men hun klynkede højlydt, med hans pik i munden og mens han legede med hendes fisse. Hun var typen der ikke ligefrem lå stille mens der blev leget. Snart gjorde en af de andre fyre klar til at kneppe hende (faktisk ham der fik suttet pik under min første oplevelse den dag). Kvinden nærmest klynkede efter pik og skreg da han jog sin pik op i hende og begyndte at kneppe hende. Hun havde meget svært ved at ligge stille mens hun blev kneppet og det var dejligt ophidsende at se hende ligge der med en mandens pik i munden mens en fremmede kneppede hende.

Pludselig stønnede den fremmede også og han kom i et højt brøl.

Men kvinden var langt fra færdig og manden indbød til yderligere knep af hende. Jeg følte mig ikke i stand til at gå i gang allerede og måtte afslå, men fik så en opfordring om at lægge mig ned så hun kunne sutte pik på mig. Sådan en opfordring lader jeg mig ikke sige to gange og straks lagde jeg mig ned. Hun tog villigt og grådigt min pik i munden og mens hun suttede pik, tog manden hende bagfra og jeg legede med hendes klit. Hun kom nærmest hele tiden og gennemrystedes af krampelignende rystelser før vi alle til sidst måtte give op.

Også denne oplevelse krævede et bad. Så ud i badet, skylles og tørres, og da jeg kom ind var parret på vej ud, med et tak for i dag og et smil på læben. Jeg kunne naturligvis kun smile tilbage.

Pludselig dukkede en ny kvinde op i klubben. Vi snakkede lidt med hinanden, lidt med værten og jeg gik en kort tur for at se hvad der ellers skete i klubben. Der var ganske vist et par yderligere, men de virkede som om de allerede havde rigeligt nok at gøre med mænd så jeg vendte tilbage til opholdsrummet.

Pludselig gik kvinden rundt ofr at se hvad der skete og jeg fulgte med. Man skal jo også holde sig til *GG* Hun lagde sig ind i et ru og jeg spurgte om jeg måtte følge efter. Der gik ikke længe før vi begge lå nøgne og hun havde min pik i munden. Jeg syntes jo jeg måtte gøre gengæld, man er vel en gentleman, og snart lå jeg begravet mellem hendes ben. Hun blev hurtigt våd og snart havde jeg også et par fingre oppe i hende. Hun bad mig nappe blidt i klitten og jeg gjorde som forlangt. Der gik ikke længe før hun kom i 3 orgasmer.

Jeg troede egentlig at hun var færdig, men knap var hun faldet lidt ned før hun bad mig fiste hende. Jeg førte 4 fingre op og, da det jo var første gang måtte jeg hellere spørge hvor meget hun kunne klare, så jeg spurgte om tommelfingeren også skulle op. ”Helt op til håndleddet”, var svaret. Og så lå jeg og slikkede hendes klit mens jeg fistede hende det bedste jeg havde lært. Behøver jeg sige der var vådt overalt? Hun kom endnu et par gange før hun var mættet.

Så var det min tur. Ville jeg suttes eller kneppe hende? Jeg elsker BJ’s, så når man ligefrem bliver spurgt siger man da ikke nej til det og snart lå min pik mellem hendes læber og trods dagens mange udskejelser gik der ikke længe før jeg kom i endnu en udlsning.

Vi snakkede lidt, før jeg mente det var tid til at forlade klubben. Jeg måtte have gjort mit arbejde for den dag ;-)

Ingen kommentarer: