onsdag den 3. september 2008

En god eftermiddag

Jeg har været lidt inaktiv på det sidste her på bloggen. Dels fordi der ikke har været så meget at berette om, og dels fordi den smule jeg HAR oplevet faktisk ikke har været værd at berette om….

Jeg havde en aftale om at mødes med en i en klub. Vi ankom samtidig, så det var bare hurtigt ind og tage et bad. Vi småsludrede lidt mens vi drak en kop kaffe og et glas vand, før vi vist begge syntes at det var på tide at se, om der skete noget rundt i klubben.

Der var ikke mange mennesker denne dag, men i det store rum var der dog nogle. Et par hvor hun suttede pik på ham, mens et par fyre sad rundt om og legede med sig selv, mens de var klar til at deltage i løjerne. Man skal ikke skue hunden på hårene (og det er endnu sværere i klub, hvor de færreste har ret meget tøj på), men jeg kan da huske, at jeg tænkte det af en eller anden grund så lidt kedeligt ud med parret, men hvad gør det. Jeg havde mit eget at koncentrere mig om *SF*.

Vi lagde os ned og der gik ikke mange sekunder før min pik befandt sig i munden på min medbragte veninde. Hun suttede og slikkede det bedste hun havde lært og pludselig dukkede endnu en mand op. Han kiggede interesseret og da hun elsker opmærksomhed i begge ender, vrikkede hun snart med røven og gjorde sig til mens hun fortsatte med at sutte. Det kunne manden naturligvis ikke modstå og snart kunne jeg nyde synet af hende, der legede med min pik og en fremmed der legede med hendes fisse.

Mens jeg lå der og nød synet og behandlingen, er det jeg kommer tilbage til det med hunden og hårene. For det som jeg syntes til en start så kedeligt ud, udviklede sig nu. Fyren var i færd med at tage pigen bagfra da han sagde: ”Du kunne da vist godt sutte en pik imens”. ”Er der ikke nogen af jer fyre der er klar?”, fortsatte han, mens han kiggede på de to fyre som endnu var mere eller mindre inaktive (inaktive var de ikke, men de legede kun med sig selv og ikke andre). Det skulle han ikke sige to gange før den ene fyr placerede sig under den foroverbøjede kvinde så hun kunne tage hans pik i munden.

Nu blev det virkelig interessant. Jeg lå på dette tidspunkt på siden, så jeg kunne tydeligt se hvad der skete, men det er svært at forklare. Men læseren må forestille sig en lang række af mennesker. Bagest en fyr, der tager sin kærest bagfra. Pigen ligger foroverbøjet og sutter pik på en fremmed. Denne fremmede ligger på ryggen, men da pladsen var begrænset, kom han til at ligge med hovedet halvt oppe på min venindes skulder. Dette gjorde imidlertid, at han kunne komme til at lege med hendes bryster, hvilket han benyttede sig af. Jeg lå næsten direkte ude for kærestens bryster, så dem kunne jeg lege med, mens jeg fik suttet pik, og nede i den anden ende lå så endnu en fremmed og legede med min venindes fisse. Ved siden af, sad den sidste fyr og legede med sig selv.

Pludselig sagde den anden fyr; ”Jeg må ud og ha’ noget at drikke”, og så forsvandt han ud af rummet. Men det anfægtede ikke hans kæreste som fortsatte med at sutte pik på den fremmede og samtidig gav det anledning til at den sidste fyr også kunne komme i spil. Han lagde sig simpelthen under pigen og begyndte at slikke fisse på hende. Hele denne kombination gjorde at jeg ikke kunne holde mere og jeg måtte bare komme. Så det gjorde jeg, mens jeg forsøgte at undertrykke et brøl.

Jeg var nu færdig for en kort stund og kunne ligge og nyde synet af de andre der legede. Min egen bekendte havde bedre tid til at koncentrere sig om den fremmede, så det gjorde hun mens jeg legede med hendes fisse. Det gav mig så også anledning til at studere de andre 3 i rummet. Fyren der fik suttet pik kom pludselig uden at kunne holde en stønnen tilbage og han faldt helt sammen. Den anden fyr som havde slikket fisse var imidlertid ikke færdig, så nu vendte han pigen om og trængte op i hende med hurtige og hidsige bevægelser. Kort tid efter kom også han og alle i rummet faldt helt sammen.

Alle gik ud af rummet og der var trængsel i badet. Ind og drikke noget og hyggesnakke mens der blev ladet op til næste runde.

Det unge par og to af de ekstra fyre forsvandt, men i mellemtiden var en ny singlefyr dukket op. Så for lige at gøre status, var der nu mig selv, sagde hunden, min medbragte veninde og to singlefyre.

En kort pause og så var det på den igen. Vi forsvandt ind i det store rum atter en gang og de to singlefyre fulgte med. Vi småsludrede lidt, men snart kunne vi jo ikke holde fingrene fra hinanden. Lynhurtigt befandt min pik sig atter i hendes mund, mens den ene fyr begyndte at slikke fisse. ”Hvorfor slikke én pik, når man kan slikke to”, lød det. Og den sidste fyr var hurtig til at opfatte den bemærkning og lagde sig op ved siden af hende på den anden side. Slikket blev han dog ikke, men mens jeg fik slikket pik, kørte hendes hånd ivrigt op og ned af skaftet på hans pik. Han nød det og vi legede med hvert sit bryst, mens den anden fyr fortsatte med at slikke fisse. Min veninde lå og nød det og vred og vendte sig og småstønnede, mens hun suttede og spillede pik. Pludselig begyndte fyren der fik spillet pik at stønne og han kom med tydelige nydelseslyde.

Så var han færdig og vi var kun to fyre tilbage. Nu ville hun have pik, så hun vendte sig om, begyndte at sutte pik på den anden fyr og jeg lagde mig selv om bagved hende og legede med hende. Et par fingre kørte hurtigere og hurtigere ind og ud og hun stønnede og slap pikken i sin mund, mens safterne løb ned af mine fingre og hånd. ”Pik NU!” lød det kommanderende, og lydigt trak jeg mine fingre ud, og trængte op i hende mens hun fortsatte med at sutte pik. Det er noget enhver mand burde have lov til at opleve, at tage en kvinde bagfra mens hun sutter pik på en anden mand. Det er ren fornøjelse! Jeg kørte pikken ind og ud og hun nød det tydeligvis. Jeg smækkede hende på ballerne, mens jeg kneppede hende og der lød højlydt stønnen fra os alle tre.

Først kom jeg, og jeg måtte trække mig ud. Jeg fortsatte imidlertid med at lege med hende og hun fortsatte med at sutte pik på den anden fyr. Hun kom konstant i små og store orgasmer og pludselig kom den anden fyr også, og vi sank alle sammen i mindre udmattelse. Så var det atter på tide til et bad og noget mere at drikke.

Nu var vi faktisk kun os tre til stede, men det skulle jo ikke forhindre os i en sidste oplevelse denne dag og der gik ikke længe før min veninde opfordrede til at vi gik ind i rummet igen.

Jeg var færdig, men derfor kunne andre godt få en på opleveren. Et sted skulle vi jo starte, så snart befandt min pik sig atter i hendes mund. Den anden fyr lagde sig bag ved hende og legede med hende, mens hun suttede min pik. Den anden fyr var effektiv og snart blev der klynket af nydelse. Da jeg vidste, jeg ikke kunne komme igen, hviskede jeg: ”Skal han ikke ha’ suttet pik?”. Uden et ord vendte hun sig om og tog hans pik i munden og så havde jeg adgang til hendes bageste huller. Hurtigt fandt et par fingre vej op i hende og hun stønnede højlydt igen, og mine fingre og hånd blev mere og mere våde. Hun vred og sig og blev voldsomt følsom og jeg måtte holde en pause. Men det forhindrede mig ikke i at lege med hende og snart fandt en finger det bageste hul. Den var våd af hendes safter og gled let op i hende. ”Uhmm” lød det da den gled ind og hun fortsatte med at sutte pik. Min anden hånd fandt hende klit og den blev stimuleret. Snart var hun dog klar igen og atter måtte et par fingre finde vej til hendes fisse. Fingrene kørte hurtigere og hurtigere ind og ud af hende, mens hun suttede pik. Sommetider slap hun pikken og forsøgte at vifte mine fingre væk, men jeg fortsatte ufortrødent og hendes forsøg på at stoppe mig holdt da også hurtigt op. Ingen af os havde vist styr på hvor mange gange hun kom, eller var det nærmest bare én lang orgasme? Jeg ved det ikke og spurgt hende heller, men ingen var i tvivl om at hun nød det. Til sidst kunne hun dog ikke mere og vi måtte stoppe. Udmattet lå vi alle tre et øjeblik på ryggen og fik pusten igen, før vi forsvandt ud til dagens sidste bad.

Og så var det ud til dagens øvrige gøremål.

Ingen kommentarer: