torsdag den 18. september 2008

Lidt godt sker der

Nu skal det jo ikke lyde som om at alt er det rene møg. Der sker jo også gode ting og sager, det er bare ikke altid jeg lige har tiden til at skrive om det. Men for at I ikke skal føle det hele er den rene klynk får I da lige en historie om et andet nyligt besøg i en klub.

Der var ikke det store besøg den dag, så efter det obligatoriske bad gik jeg på jagt efter en smule aktivitet. Jeg fandt snart et rum hvor der befandt sig en kvinde og to mænd. Hun var blindfolded, mens hun suttede den ene mand. Den anden mand fingerkneppede hende til hendes tilsyneladende store fornøjelse at dømme efter lydene. Netop som jeg var kommet til syntes han åbenbart det var tid til at hun også skulle have pik, så på med gummiet og så fik hun den helt store tur.

Han gjorde sig færdig og så var det at jeg kom ind i billedet. Knapt havde han forladt rummet, før den anden mand med en håndbevægelse inviterede mig indenfor. Den slags lader jeg mig ikke sige to gange og snart lå jeg og kælede for kvinden, mens hun kælede for manden. Der kom små nydelyde fra hende og jeg følte at det nu var tid til at mærke hvor våd hun var. Så et par fingre fandt vej op i hende... og hun var våd! Jeg begyndte langsomt at fingerkneppe hende mens jeg kælede for hende med den anden hånd og hun ufortrødent fortsatte med at sutte den anden mand. Hun stønnede svagt og jeg satte tempoet op, så stønnede hun bare højere og jeg tog det som et signal om at sætte tempoet endnu mere op. Det varede da heller ikke længe før hun kom i en sprøjteorgasme.

Hun fik lov til at falde lidt ned igen. Men så startede jeg igen med at fingerkneppe hende. Først langsomt, men så hurtigere og hurtigere, mens hun kom i en strøm af små orgasmer. Til sidst kunne hun vist ikke mere, der kom i hvertfald en hånd ned mod hendes skød og holdt fast i min hånd.

Nu syntes jeg det var min tur, så jeg byttede plads med den anden mand. Han lagde sig nu ned mellem hendes ben og begyndte at slikke hende samtidig med han kælede for hende. Jeg lagde mig på knæ ved siden af hendes hovede, drejede det rundt så hun vendte den rigtige vej og så begyndte hun ellers at sutte pik. Der er altså noget facinerende over en blindfolded kvinde der suter pik. Man ved virkelig hun nyder det, da det oftest fremgår af lydene. Samtidig var hende her virkelig god til det. Mens hun suttede min pik fandt hende ene hånd op mellem mine ben og søgte længere bagud. Pludselig mærkede jeg en finger mod mit hul og den søgte forsigtigt indenfor, mens hun fortsatte med at sutte det bedste hun havde lært. Det varede ikke længe før jeg måtte overgive mig og sprøjtede hende dels i munden og dels på hals og bryster.

Vi fortsatte alle tre lidt kæleri før jeg til sidst langsomt og stille listede ud i fællesrummet.

Der gik ikke længe før de to dukkede op, ud og tage et bad og så ind og småsnakke lidt, mens der blev ladet op til endnu en omgang.

Efter kort tid forsvandt parret igen. Denne gang ind i et mindre rum. Jeg fulgte efter, efter et kort tidsrum og der lå de, kvinden igen blindfolded og manden legende mellem hendes ben. Jeg stod og nød synet. Men kun et kort øjeblik, for så gjorde manden tegn til om jeg ville overtage, og det ville jeg naturligvis gerne. Uden at vi havde vekslet et ord, rejste han sig stille og jeg lagde mig og begyndte at kæle for kvinden. Jeg tror faktisk ikke hun opdagede noget i starten om, at der var skiftet partner.

Snart fandt mine fingre vej op i hende og jeg begyndte atter at fingerkneppe hende. Ihukommende hendes leg med mit bageste hul, trak jeg hånden ud og førte forsigtigt en finger op i hendes bageste hul. En sagte stønnen kom over hendes læber og det tog jeg som et tegn på hun nød det. Så måtte den anden hånd op i hende og snart lå jeg og fingerkneppede hende i begge huller. Én finger i det bageste huller og to fingre i fissen. Der gik ikke længe før hun kom i en serie små orgasmer. Dette ansporede mig blot til en yderligere índsats og pludselig kom hun da også i endnu en sprøjteorgasme.

Nu syntes jeg attter det var min tur og jeg følte mig også allerede klar til endnu en tur. Så igen lagde jeg mig op ved siden af hende og hun tog hurtigt min pik i munden. Mens jeg fortsatte med at kæle for hende fik jeg den store sutte- og slikketur. Hun nød det, jeg nød det og pludselig kom hun da også i endnu en orgasme. Nu ville jeg komme og gerne bestemme lidt, så jeg holdt hendes hovede fast og så begyndte jeg decideret at mundkneppe hende. Kort tid efter kom jeg endnu engang og hun slugte hver en dråbe.

Vi fortsatte kæleriet lidt og jeg gjorde tegn til manden, som hele tiden havde stået og kigget på, at nu var det på tide at bytte. Uden et ord byttede vi atter plads og jeg forsvandt ud til endnu et bad.

Kort tid efter kom parret tilbage. Som sagt var der jo ikke mange i klubben og kvinden kunne næsten ikke undgå at vide hvem der havde leget med hende, men alligevel en fræk oplevelse og altid spændende for begge parter i den slags lege hvor blindfolding indgår.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror jeg skal lave et indlæg om fingerknepning en af dagene... det er altså godt det skidt! :-P

Anonym sagde ...

Jeg må se at kommer over i nærheden af Jer for pokker, er slet ikke misundelig på den kvinde nope, ikke spor
knus aida71

PS : nej det er sjældent at det i din verden er sort.