torsdag den 25. september 2008

Mere godt

Har været i klub igen. Og denne gang var heldet vist med mig. Der sad hende her, som jeg har set før. Men nu var hun blevet klippet korthåret og samtidig var det farvet blondineblond. Har vist gjort opmærksom på jeg er til kort hår, men når det så samtidig er farvet lyst sætter det ligesom prikken over i’et *SF*

Nå men hun sad altså der og fulgtes med en ven. Vi småsnakkede lidt i fællesområdet før de forsvandt ind i et fællesrum. Jeg fulgte efter dem da der var gået et øjeblik og fandt hurtigt frem til dem. Manden (lad os blot kalde ham gamemaster, forklaring er unødvendig om lidt) lå og legede med hende og hun var allerede ganske ophidset kunne man både høre og se. Jeg kiggede lidt på og da hun lå mellem gamemasters ben og slikkede pik, gjorde han tegn til mig om at komme ind i rummet og være med. De som har fulgt lidt med, ved jo at den slags lader jeg mig ikke sige to gange, og stille og forsigtigt entrerede jeg rummet og begyndte at kæle for hende. Straks blev hendes nydelyde højere og hun suttede mere intenst på gamemasters pik. Efter kort tid kunnejeg høre det var på tide at lade et par fingre glide op i hende og de gled da også op uden det mindste besvær. Så snart var fingerknepningen i gang. Det tog ikke lang tid før hun kom. Men jeg lod naturligvis fingrene blive oppe i hende, således at jeg, så snart hun var faldet lidt ned, kunne genoptage aktiviteten. Denne gang legede med hendes bryster og klemte hårdt på vorterne mens jeg atter fingerkneppede hende. Hun skreg pludselig, strakte sig op og safterne løb ned af hendes ben og min hånd *SF*

Hun vendte sig nu om og tog min pik i munden og begyndte at sutte den. Begærligt smuttede den langt ind i hendes mund mens hendes negle legede med kuglerne. Pikken smuttede ud af munden på hende og hun legede nu med tungen på kuglerne. Derefter røg pikken atter begærligt ind i munden.

I mellemtiden havde gamemaster gjort klar til at tage hende bagfra og han stødte kort og kontant op i hende. Hun stønnede højlydt og pikken slap ud af hendes mund men hun slap ikke taget i kuglerne og snart havde hun igen pikken i munden mens hun blev godt og grundigt kneppet bagfra. Man kunne mærke hun havde svært ved at koncentrere sig om piksutteri samtidig. Det hele endte da også med at hun kom og gamemaster kom og de faldt begge to lidt sammen.

Det varede imidlertid ikke længe før hun lå på ryggen og så var hun klar til fingerknepning igen. Først blev hun dog lige blindfolded. Hun vidste måske nok hvem jeg var, men der kom snart flere med i legen.

Gamemaster forsvandt men indbød straks en anden fyr i legen, vi var altså hele tiden mindst to fyre, men ikke flere end tre, når gamemaster selv var med. Den sidste fyr lagde sig op ved siden af kvinden og straks tog hun hans pik i munden og suttede begærligt på den, mens jeg fortsat fingerkneppede hende. Hun kom hurtigt i en serie af orgasmer, som blev mere og mere intense og til sidst gik hun i krampeaftige tilstande når orgasmen gennemrystede hende.

Gamemaster var i mellemtiden vendt tilbage og det var lige i rette tid. For nu lød der et krav om pik. Henvendt direkte til mig, som hun jo godt vidste fingerkneppede hende, men den slags lader jeg mig ikke diktere, så den sidste fyr blev indbudt til at tage hende. Mens gamemaster og jeg holdt op i hvert sit ben tog den sidste fyr plads mellem dem og så blev der kneppet igennem. Han bankede pikken ind og ud og snart kom de begge.

Der faldt lidt ro over feltet og så fik det pludselig op for mig hvad gamemaster havde været væk for. For nu blev kvinden, stadig blindfolded, ført ud af rummet og hen til gyngen. Hun faldt hurtigt selv op, fik lagt benene til rette og så trådte en anden mand til. Han suttede og slikkede på klitten, fingerkneppede hende og til sidst tog han hende, så hendes krop atter gennemrystedes af orgasmekramper.

Nu var hun åbenbart brugt for denne gang, for der blev bedt om pause, hvilket naturligvis blev bevilget.

Ud og tage et bad og så blev der småsludret lidt, mens der blev samlet fornyede kræfter. Hun prøvede at fortælle at hun ville få sin hævn. For hvad kunne jeg bare spørge, men jeg vidste jo godt at hun syntes jeg skulle have kneppet hende. Hun havde endnu lidt at lære om at mig kræver man ikke pik af, man får…

Ingen kommentarer: