mandag den 29. september 2008

Lidt trøst

Efter min oplevelse med narrefissen var det behageligt at der pludselig tikkede en sms ind fra et gammelt bekendtskab. Det er så længe siden vi har mødtes at jeg næsten havde glemt hendes præferencer, men det kom hurtigt frem igen.

Hun kan godt lide at man tager godt fat, og hvis der er noget jeg kan lide, så er det at tage fat. Hun tænder vildt på at man niver virkelig hårdt i hendes brystvorter - selvfølgelig efterfulgt af lidt blidt kælen. Alternativt bider i dem....

Det hele endte med at jeg kom mens det var hende der nev hårdt i mine brystvorter. Længe siden jeg har haft den følelse og længe siden jeg har haft SÅ meget lyd på *GF*

3 kommentarer:

Augusta sagde ...

Hvad blev der af fortællingen om hende på 22?

Vitus sagde ...

Der skal nok komme noget på om hende, men der er løbet mere vand i åen omkring andre ting, så måske den bliver endnu mere forsinket.

Augusta sagde ...

Pas på du ikke får lavet oversvømmelse. :-D