lørdag den 27. september 2008

Narrefisse

Har i faktisk flere år haft løs kontakt med en kvinde. Vi har hilst på hinanden en enkelt gang i en social sammenhæng, men uden at der på nogen måde var lagt op til noget. I alle dise år har vi chattet og sms'et sammen. Et par gange eller 5 har der været lagt op til at vi måske nu skulle mødes, men når vi ligesom har aftalt at nu skulle det være i næste uge, er der altid kommet noget i vejen fra hendes side. Så jeg havde egentlig opgivet hende og havde ingen forventninger.

Pludselig en dag dukkede så et nøgenbillede op af hende på min telefon. Og på msn blev snart aftalt en dag i ugen efter. Hun tjekkede sin kalender (på trods af hun er hjemmegående) og jeg tjekkede min og vi fandt fælles fodslag. Jeg fik endda adressen.

På dagen snakkede vi sammen på msn og da tiden nærmede sig, skulle hun lige ordne et ærinde men ville bippe mig på tlf. når hun var tilbage. OK - for jeg har faktisk kun 10 min. kørsel.

Naturligvis bippede hun aldrig. Hun stod som Away på msn resten af dagen og jeg sad bare der.

Dagen efter spurgte jeg på msn om det trak ud med ærindet dagen før - jeg venter stadig på svar.

Det kalder jeg narrefisse der vil noget!

5 kommentarer:

Augusta sagde ...

Jeg vil sq gerne bippe dig...

Vitus sagde ...

single:
Du bipper bare *SF*

Augusta sagde ...

Haha, du har vist nok at se til. ;-)

Vitus sagde ...

Var dig selv der startede med at ville bippe ;-)

Augusta sagde ...

Jeps, men man kan jo fortryde ugjorte gerninger. ;-)