onsdag den 17. september 2008

Nedtur :-(

Man laver et indlæg om sin fetish og hvad sker der? I en klub dukker et par op hvor hun er korthåret, det måtte gerne være endnu kortere, men det mindede i længden meget om Victoria Beckhams.

Nå, men det her par hygger sig og på et tidspunkt skal der en ekstra fyr med i legen. En anden fyr er igang og jeg står og kigger på. Hun bliver træt og tørstig (det kan man godt blive selv om man ligger stille med bagdelen i vejret *GG*), så der er dømt pause. Jeg smutter væk for så er showet jo forbi, men på min vej væk bliver jeg pludselig taget i armen. Det er manden som spørger om jeg vil være med når de starter igen? Det lader jeg mig naturligvis ikke sige to gange!

Og så vil den bare ikke blive rigtig stiv..... Vi prøver faktisk et par gange, men den dag var det ikke lige dagen. Egentlig tror jeg den trængte til en suttetur, for jeg kunne ikke klare det alene, men det lagde konceptet bare ikke op til. De der kondomer er bare i vejen nogle dage....

Min eneste trøst er at en anden fyr havde de samme problemer. Ikke sådan, at andres ulykke er dobbelt så godt, eller hvad det nu hedder. Bare sådan en trøst med at jeg ikke er Palle alene i verden.

3 kommentarer:

Augusta sagde ...

Den trænger altid til en suttetur. ;-)

Vitus sagde ...

he he

Anonym sagde ...

ville egentligt have skrevet nogt sukkersødt, men så kommer jeg ind i lpmmentarer og skrald griner af Jer to dejligt
knus aida71