mandag den 22. september 2008

Hvad griner DU af?

Jeg tror jeg er nødt til at arbejde lidt med mit smil, for nu har flere kvinder stillet mig spørgsmålet om, hvad jeg griner af, når jeg bare smiler. Det er ikke alle smil, det er i bestemte situationer, så måske jeg lige skal forklare.

Jeg var i klub og havde været gennem første runde. Den var OK, men er ligegyldig for denne fortælling og forklaringen på overskriften. Og heller ikke nær så interessant som denne oplevelse.

Som sagt havde jeg været gennem første runde og trykket var slet ikke oppe i de niveauer som det kan være. Men jeg havde øje til en særlig kvinde af grund,e som også er ligegyldige for denne historie. Men kort og godt spurgte jeg hende om hun bare skulle gå rundt og kigge hele dagen? Næh, lød svaret, men mit håndklæde var i vejen. Og så gik der selvfølgelig ikke længe før det var væk og hun lå foran mig og suttede pik. Hun var god til det og jeg nød det. Men det varede ikke længe, før der stod en rand af mænd rundt om og kiggede på hvad der foregik og formentlig i håb om at blive inviteret med i legen. Det syntes hun var for meget så hun foreslog vi gik ind et sted hvor vi havde mulighed for at være lidt mere privat, og den var jeg med på.

Vi fandt et rum og snart lå jeg på ryggen og hun lå med hovedet over min pik og suttede og slikkede og legede det bedste hun havde lært. Og det var som sagt ikke dårligt *SF*. Så syntes jeg, det var min tur til at gøre gengæld. Så mens hun lå på knæ mellem mine ben rejste jeg mig op og begyndt at kysse hendes bryster. Vorterne var allerede halvstive men blev helt stive da min tunge begyndte at køre rundt om dem. Jeg nappede blidt i dem og en svag stønnen kom over hendes læber.

Så mente jeg det var på tide at mærke om hun var klar – og det var hun! To fingre smuttede lynhurtigt op i hende og hun stønnede endnu højere. Langsomt begyndte jeg at fingerkneppe hende, mens hun lå på knæ mellem mine ben og jeg havde adgang til hendes vidunderlige bryster – både med den frie hånd og med min mund. Jeg kan godt lide at tage lidt hårdt fat og bl.a. nappe i brystvorter med fortænderne. Så jeg prøvede snart forsigtigt af, hvor hårdt jeg måtte nappe, og jeg måtte heldigvis nappe hårdt. Så hårdt at det grænsede til at bide. Jeg fortsatte med at fingerkneppe hende og hun kom hele tiden i en serie af orgasmer. Pludselig troede jeg det gik galt. Jeg bed relativt hårdt i hendes ene brystvorte, havde et fast greb om hendes baller med den ene hånd og fingerkneppede hende med den anden hånd, da hun pludselig skreg højt af vellyst og hele hendes krop trak sig tilbage, så brystvorten smuttede ud af min mund. Jeg troede vitterligt, jeg havde fået bidt hende så hårdt, at det begyndte at bløde fordi hun trak sig tilbage så hurtigt at jeg ikke kunne nå at slippe. Men hun var bare langt væk i sin drømmeverden.

Nu vendte hun sig om og lagde sig på alle fire med bagdelen mod mig. Mine fingre fandt igen vej til hendes skød og kørte skiftevis langsomt og hurtigt ind og ud af hende. Hun fortsatte med at komme i en serie af orgasmer. Nogle gange blev det for meget og hun var meget følsom. Så måtte jeg stoppe mit ”arbejde”, men jeg trak på intet tidspunkt fingrene helt ud. Holdt dem bare i ro.

Min mund havde ikke længere adgang til hendes bryster, men det havde den frie hånd. Så den fandt snart ned til dem. Jeg kunne mærke hun tændte helt vildt på at der blev taget hårdt på dem, og da jeg selv godt kan lide den slags, gjorde jeg naturligvis det. Som hun lå der, med røven stikkende lige op mod mig, blev jeg fristet til mere, så jeg kyssede hende først på ballen, men snart begyndte jeg også at nappe i den, og så blev hun endnu mere tændt. Hun klynkede, hun skreg, hun stønnede, hun bad om pauser, mens jeg fingerkneppede hende med én hånd, den anden havde et godt tag om hendes ene bryst og jeg bed hende i en balle. Kors! Hvor jeg nød det *GF*

Til sidst blev det trods alt for meget for hende og hun kunne ikke klare mere, så hun bad om en pause. Så det tog vi.

Efter en pause, spurgte jeg om hun var klar til endnu en runde og det var hun heldigvis. Så snart lå jeg igen på ryggen, med hende mellem mine ben suttende på min pik. Snart ville hun dog mere end det. Hurtigt røg trusserne af og så var det hendes tur til at lægge sig på ryggen. Jeg fandt hurtigt ned mellem hendes ben, min tunge kredsede om hendes skød, og hendes hænder fandt selv ned og spredte skamlæberne og indbød mig til at komme tættere på. Så min tunge måtte jo finde hendes klit og snart kom hun da også i en orgasme. Kort pause mens hun lige kom til sig selv og så gik min tunge i gang igen. Snart kom hun i endnu en orgasme og endnu en.

Så mente jeg jo det var på tide, at mine fingre igen fandt op i hende. Så snart skiftede jeg mellem at slikke hende, fingerkneppe hende og begge dele på en gang. Hun vred og vendte sig, stønnede, bad mig stoppe når det blev for meget og bad mig snart fortsætte igen. Jeg rejste mig lidt op, legede med hendes bryster, nappede i dem mens jeg fingerkneppede hende og hun havde svært ved at ligge stille.

Hun lå med lukkede øjne og vred sig og så var det jeg smilede det der smil, jeg altså får på når jeg ser en kvinde nyde tingene SÅ meget. Det gi’r mig en helt utrolig indre tilfredsstillelse og glæde. Og jeg behøver på ingen måde selv komme, for at få noget ud af det. Pludselig åbnede hun øjnene og så kom bemærkningen; ”Hvad griner DU af?”. Jeg måtte bare forklare at jeg skam ikke grinede, men smilede og fortsætte legen. Resten af legen foregik på samme måde, men til sidst kunne hun ikke mere og det var tid for at stoppe (man skal jo stoppe mens legen er god *LOL*).

Efterfølgende er det så at jeg er kommet til at tænke på, jeg må arbejde med det smil. For hvis I en dag møder mig derud,e så vær sikker på, at hvis I ser det smil, hvor I tror jeg griner, og det er mens I selv ligger kanten af bevidstheden, så smiler jeg bare et tilfredshedens smil.

3 kommentarer:

Augusta sagde ...

NTS:
Man skal huske at åbne øjnene under akten. :-D

Vitus sagde ...

Hvem har ikke prøvet at være så langt væk, at man, selv om øjnene var åbne, alligevel ikke havde fattet hvad der foregik omkring en *SF*

Anonym sagde ...

Singel deri har du ret men det kræver pli at lade dem forblive åbne
vitus en hver der virkelig har elsket/knippet/knaldet kald det hvad du vil, når man virkelig nyder uhm så kan der ske mangt og meget omkring en ikke