tirsdag den 25. november 2008

5-kant

Var i klub efter en hurtig aftale kom i stand. Det var ingen dårlig idé!

Startede med et hurtigt blow, som blev byttet med en slikketur, da vi begge var meget tændte. Så første runde var hurtigt overstået. Men fordelen ved at gå i klub er jo netop at der oftest er flere mennesker og dermed flere muligheder. Sådan var det da også denne gang. Der var fx. et par med en kvinde, lidt stor i det, men dejlige bryster, som jeg virkelig fik lyst til at lege med, men desværre forsvandt de umiddelbart hurtigt. Jeg havde ellers kastet blikke til hende og de blev gengældt.

Men der var også et andet par, som fandt ind et åbent rum. Vi listede stille efter og kiggede lidt. En tredje mand dukkede op og snart gik legen lystigt blandt alle 5 deltagere. For at gøre en lang historie kort , og fordi det kan være svært at genfortælle visse dele, og endelig fordi jeg egentlig bare fortæller dette for at vende tilbage til overskriften på hele oplevelsen, så endte det med at at jeg lå i midten, mens jeg blev slikket og suttet af de to kvinder, som samtidig blev taget bagfra af hver deres mand! Frækkere og smukkere kan det næsten ikke blive - slet ikke med mig i centrum :P

Jeg indrømmer blankt at det ikke varede længe før jeg måtte overgive mig - det varede slet ikke så længe som jeg kunne ønske mig...

1 kommentar:

ellen-kathrine sagde ...

Dejlig læsning og en smuk oplevelse du fik der.

Mvh Ellen-Kathrine