torsdag den 20. november 2008

En eftermiddag i klubben

Var en tur i klub, havde aftalt et møde efter vi tidligere havde følt hinanden lidt på tænderne.

Selv om vi begge vidste hvad det hele skulle ende med tog vi os god tid til de indledende snakke. Forventningerne må jo gerne bygges op - lidt som når man bygger forventninger med en kone eller kæreste. Her var emnerne måske bare nogle andre end ellers.

Efter lidt hyggesnak, pludren, grinen og pjatten var tiden vist inde til noget alvor! Så ind i parrummet, hvor vi snart lå tæt omslynget og pirrede hinanden. Hun var piercet i brysterne og der er altså ikke noget bedre at kysse og sutte i den afdeling end når de er piercede, så dem havde jeg naturligvis svært ved at holde mig fra. Hun tændte på de små nap og især når fortænderne tog fat o bed let i dem - så lå hun ikke stille.

Men jeg måtte videre ned og langsomt gled tungen ned over maven, cirklede om navlen og endte med at cirkle blidt rundt om hendes skød. Min tunge fandt hendes klit og det gav et spjæt i hende da jeg ramte.... Så snart var min tunge i gang med en bearbejdning og der lød en tung pusten da min ene hånd kælede for hendes lår og langsomt, ganske langsomt, nærmede sig åbningen for til sidst at glide op med to fingre. Nu gik den tunge pusten over i en stønnen og jeg begyndte at bearbejde hendes fisse med to fingre, mens min tunge cirklede om og på klitten. Det varede ikke længe før hun kom, men det fik mig ikke til at stoppe, hvilket hun heller ikkke gjorde tegn til og snart kom hun igen. Denne gang i en sprøjteorgasme, så de løb ned af låret. Stadig fortsatte jeg med arbejdet og snart kom hun i endnu en sprøjteorgasme. Denne gang ikke bare løb det ned af låret. Jeg opdagede det ved, at det simpelhen sprøjtede mig i hovedet, mens jeg slikkede. Jeg kunne mærke at nu var hun ved at være færdig og jeg var ved at være træt, så måske vi begge trængte til en pause?

Ganske langsomt trak jeg derfor mine fingre ud af hende og jeg gik over fra at slikke hende til bare blidt at kysse. Fortsatte op over venusbjerget og kiggede hende i øjnene og nød det salige smil på læberne, før jeg endte ved siden af hende og lod hende komme til hægterne.

Knapt var hun kommet til hægterne før hun syntes det var min tur. Længe siden jeg i klub har oplevet så intenst og vidunderligt et blowjob. Ingen tvivl om hun selv nød det. Bare den tid hun brugte på at lade munden glide ned over mit bryst, nappe i brystvortene, blidt bide i dem og skifte mellem dem begge. Samtidig kunne jeg mærke hendes piercede bryster på min pik og kugler - skøn og ophidsende fornemmelse. Endeliggled hun, stadig langsomt, ned over min mave og kyssede mig alle steder dernede, undtagen på pikken. Jeg havde svært ved at ligge stille og endnu sværere ved ikke bare at bede hende om at tage min pik i munden og lade mig komme. Jeg stod dog imod, mens jeg opbyggede en indre spænding, som ikke kan beskrives, men alle der har prøvet den forventningens glæde i denne forbindelse, ved hvad jeg taler om. Endelig tog hun min pik i munden og langsom gled den op og ned over den. Helt ud til spidsen for bagefter at tage den dybt til roden, så det nærmest føltes som om jeg kneppede hende, men faktisk var det hende der styrede tempoet og det var med munden hun legede med mig. Jeg lå endnu mere uroligt og hun satte tempoet op. Så kunne jeg ikke holde det tilbage længere og mens jeg halvt rejste mig og tog fat i hendes skuldre, pumpede jeg flere dages opsparet energi og sperm ud og dæmpede mine skrig, mens jeg bare nød udløsningen og kunne mærke spændingen i mig falde.

Ingen kommentarer: