tirsdag den 28. juli 2009

Åbne vinduer

Det er jo sommer og en del "sover" for åbne vinduer. Det er altså ren fornøjelse at gå tur med hunden i denne tid. Utroligt hvad man glemmer når man sexer, og man ikke er stille. Må indrømme det kan tænde mig at gå forbi de vinduer og høre hvad der sker *GF*

Jeg opsøger det ikke, det sker bare nogle steder og jeg lurer ikke vinduer *GG*. Men gad da godt se hvad der sker sommetider. Måske er det bare mere spændende end i klubben, fordi man netop IKKE kan se hvad der sker, men kun høre det?

Men frækt er det og indrømmer blankt det kan tænde mig!

2 kommentarer:

"Duftspor" sagde ...

Gad vide om du bor i nærheden af mig? ;-)

Der kommer ihvertfald lyd på ind imellem...

Anonym sagde ...

Tænder max på lyd ...
selvom det visuelle også har en stor plads i mit univers ...