tirsdag den 21. juli 2009

Aftenhygge

Hun fortjente det, gjorde hun ikke? Jo, det gjorde hun vist, så det gjaldt om at være forberedt. Vindruer var der i køleskabet, så lidt melon, massageolie og noget afslappende musik, så måtte den være der. Ud og handle så tingene var klar til om aftenen.

Vidste hun havde en aftale om en løbetur med en veninde, så tingene burde klappe. Så snart hun var ude af døren blev fsengen redt og gjort klar, frugten arrangeret, pladen sat i anlææget og olien sat frem i soveværelset og så var det ellers bare tålmodighed.

Da hun kom tilbage fra løbeturen snakkede vi kort før hun gik i bad. Så snart jeg hørte vandet løbe var det frem med den udskårne frugt og ind i soveværelset, musikken blev startet og tøjet blev smidt og så ventede jeg utålmodigt til hun var færdig. Hun kiggede forundret da jeg stod nøgen da hun kom ud af badet, men jeg tog blot hendes hånd, førte hende ind i soveværelset og fortalte hun nu bare skulle slappe af.

Hun fik en helkropsmassaage med indlagte pauser hvor vi spiste frugt og naturligvis endte det med at vi elskede. Den der intime elskov som næsten bare er umulig at nå i klubben... Så lidt der skal til, men hvor var det godt...

2 kommentarer:

Augusta sagde ...

Forførte du The Missis?

Vitus sagde ...

Hvis du mener det som jeg tror du mener, så er svaret ja...