tirsdag den 7. juli 2009

Afslutning

Havde været i klub og var ligesom ikke helt færdig og dog. Sad faktiskt bare og hang fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at komme ud af døren. Det var der et par andre der også gjorde, ellere rettere sagt 3 andre. To kvinder og en mand. Jeg kendte udemærket de to kvinder da jeg har været i infight med dem begge *SF*. Manden kendte jeg ikke.

Manden og jeg sad på en bænk og pludselig sad den ene af kvinderne mellem os. Hun begyndte at snakke om at hun egentlig ikke var helt færdig og da godt kunne bruge noget mere. Samtidig begyndte hun at tage os begge mellem benene, og mærke efter om der var liv. Lidt liv var der da...

Den sidste kvinde lod imidlertid ikke den opfordring gå fra sig og snart lå hun mellem den første kvindes ben og begyndte at slikke. Hun var tændt med det samme og hun strammede grebet om hver vores ben, i små krampagtige trækninger. Hendes ben begyndte at flytte på sig, men som i en indbyrdes forståelse trak hver af os to mænd benene ud til siden og holdt dem fast der, mens der blev slikket til den store guldmedalje.

Kvinden mellem os begyndte at famle ved hver vores pik igen og der kom atter liv i dem. Pludselig foreslog en at vi bare fortsatte i et af de store rum hvor alle kunne komme til og kort efter lå vi der alle 4. 2 og 2. Først var det os mænd der gav kvinderne en slikketur så ikke et øje var tørt og bagefter vendte vi rundt så kvinderne gav os mænd en slikketur.

En perfekt afslutning på en dag i klubben. Så hurtigt kan det pludselig gå.

Ingen kommentarer: