tirsdag den 18. august 2009

Drømmescene

Troede det måske skulle være en død periode jeg var endt i, og så alligevel ikke.

Var i klub uden aftale, men vidste dog et par stykker der ville dukke op. Var i humør og trængte, så det varede da heller ikke længe før jeg legede med den ene. God leg uden at være prangende, som altid når det er hende.

Samlede lidt kræfter og stod og så på et par andre, som legede. Pludselig blev jeg trukket ind i legen, da pigen mente hun manglede en ny pik at sutte på. Det gjorde jo ikke noget for min skyld, selvom jeg måske ikke var helt klar, men hun gjorde mig klar til næste stop, som var lige i min ånd! I samme rum lå nemlig en anden pige, kort (kunne i dømmeverdenen godt være endnu kortere) og helt lyst hår. Hun manglede noget at sutte mens hun blev kneppet bagfra. Og bagefter manglede hun noget at sutte mens den første pige slikkede hende og hun igen selv blev kneppet bagfra.

Så der lå jeg og fik suttet pik af min udseendemæssigt drømmepige, mens hun fik slikket fisse af en anden pige, som igen blev kneppet godt og grundigt bagfra. Var der noget at sige til jeg til sidst ikke kunne holde igen? *SRF*

Ingen kommentarer: