mandag den 3. august 2009

En af de dage

Hvem kender ikke bare når man har en af de dage?

Havde en løs aftale i klub og begav mig afsted i god tid. Det vil sige, jeg agtede at begive mig afsted i god tid, men da bilen skulle startes, ville den naturligvis ikke som jeg ville.

Altså op på cyklen og ned til stationen. Undervejs begynder det naturligvis at regne, så man også lige kan blive våd udvendigt. Når ned til stationen og opdager at jeg har glemt cykelnøglen, så jeg må låse cyklen velvidende at jeg så skal med bussen hjem og hente nøgle og straks med bussen ned og hente cykel. Men hellere det end køre fremog tilbage for jeg ville jo også gerne nå frem.

På vej ind i toget tikker en sms ind, at den løse aftale ikke bliver til noget, og det hele ender naturligvis med at jeg aldrig oplever noget i klubben som er værd at skrive hjem om.

Make my day...

Ingen kommentarer: