mandag den 3. august 2009

Yngre?

Jeg er som det fremgår af min egen beskrivelse vel en midaldrende mand og det forsøger jeg ikke at lyve mig fra på nogen måde. Føler mig måske yngre end gennemsnittet af min aldersgruppe, men det er på flere områder end det seksuelle, så det kan vel ikke bruges til så meget.

Jeg havde for et lille års tid siden en oplevelse i klub med en yngre kvinde, lad os næsten bare kalde hende pige, for hun var kun først i tyverne, hvor efter jeg tænkte "OK - lad de unge få deres egne erfaringer med hinanden - jeg skal ikke lære dem op". Det var ikke decideret dårligt, men det var altså heller ikke den store oplevelse. De unge mangler bare et eller andet og jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke ser dt som min pligt at lære dem op :D

Men så skete det jo hverken værre eller bedre at jeg var i klub og der mødte endnu en ung kvinde. Vidste godt at hun var ung, men hun så sgu godt ud og hun spillede op, så da chancen bød sig tog jeg den.

Og uden at gå i detaljer viser det bare, at man skal ikke skue hunden på hårene, men tror alligevel jeg vil vurdere fremtidige emner nøjere - især hvis de teoretisk kunne være min datter...

Ingen kommentarer: