tirsdag den 25. august 2009

Køkkenbordet

Vi havde skrevet ganske lidt på sms, men hendes ord om at hun msåke var lidt småvåd, hun tænkte på et køkkenbord og at jeg bare skulle gå ind når jeg ankom, gjorde at jeg slet ikke var i tvivl om hvad der skulle ske.

Da jeg ankom gik jeg direkte ind som aftalt, uden at ringe på. Hun stod ved køkkenbordet, iført lingerikjole, høje langskaftede støvler og, viste det sig, ikke andet. Hun stod bare lænet ind over køkkenbordet, og skød røven bagud. Jeg sagde ingenting, hun sagde ingenting. Jeg kælede for hendes smækre røv, en finger gled langsomt ned til revnen og jeg opdagede hun havde løjet. Hun var ikke lidt småvåd - hun var smaskvåd.

Hurtigt gled bukserne ned om knæene og jeg trængte op i hende. Jeg kneppede hende i langsommme, dovne bevægelser, mens vi begge stønnede højlydt. Så måtte hun om på ryggen, op på bordet og ligge og så kneppede jeg hende igen. Først langsomt, så hurtigere og hurtigere. Så sagde hun de første ord; " Lad mig høre når du kommer". Jeg er sjældent stille når jeg kommer, men dette lod jeg hende ikke sige to gange og snart skreg jeg min orgasme ud, mens jeg sprøjtede.

Frækt, bare frækt...

Ingen kommentarer: